9 maj 2009

har varit i huddinge c med älsk hela dagen och shoppat. Var meningen att jag bara skulle köpa 2 par linnen och middag .. men haha jag hittade massa grejer. Fyllde först och främst på min mobil med 75 kr, köpte 2 par leggins, 7 pack korta strumpor, 2 linnen (ett blått och ett gult),  ett vitt linne och en rosa skjorta. Alla klagar på att jag bara klär mig i mörka kläder så det vart lite mer färger idag. Legginsen var dock svarta !
Så skulle man gå in och handla middag på rätt pris med ingen som helst fantasi så de vart fiskbullar med makaroner och banan som mor ville ha. ÄLSKAR FISKBULLAR I HUMMERSÅS !

Fick också en dolce & gabbana parfym av älsk som tidig födelsedags present, tack pluttis ! <33
Sammanlagt gick vi runt i huddinge i 3 timmar så rört på sig har man iallafall.

Igår fick jag utskällning av en idiotlärare i min skola bara för att jag säger vad jag tycker, men om hon tror att jag tänker sitta och hålla tyst om sanningen så tror hon HELT fel. Jävla dumhuvud jag säger vad jag vill och det bestämmer inte hon. Funderar på att skicka ett mail till rektorn och be honom få henne att sluta vara så tjurskallig av sig och försöka behandla folk lika. Hon påstod att jag skulle sluta vara så spydig, men vad tror hon egentligen ? Jag behandlar folk precis som dem behandlar mig sådeså !

På måndag går jag ut på praktik i 3 veckor på ett hunddagis, ska faktiskt bli lite skönt. Så man slipper se den där läraren på ett tag. Sen när vi kommer tillbaka så är det bara 2 veckor kvar tills det är sommarlov och så är man arton när man kommer tillbaka också.

Slänger kanske upp bilder på det jag köpt senare. Nu ska jag faktiskt gå ut på balkongen lite eftersom solen kom fram nu här.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0