16 maj 2009

jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera men har praktik nu och fullt upp hela veckorna. Så ska försöka bättra mig nu när det blir sommarlova. Har två veckor kvar på min praktik som är på barky hunddagis. Trivs där och har bra och lagom tider att jobba ( 09.00 - 14.00 )

Idag har jag umgåtts med älsk, mamma och pappa. Vi fikade och pratade, sen gick vi över till pappa och åt middag och kom nyss hem så vi var där ett bra tag. Höll på att leta efter kläder i min garderob hos pappa då hela garderobens underdel spricker och jag får hela garderoben på min tå, och ja det gjorde satans ont ! haha men det är sånt man får tåla. Vi åt färsbiffar med potatis och chaminjonsås. SÅ GOTT !

Ska bli jätte skönt med sommarlov faktiskt, är så jätte trött på skolan nu. Behöver sova ut och få min fritid med älsk och få göra saker och inte bara sitta och glo i skolan. Det är massa tjaffs med min apu värd hon vet inte hur man behandlar folk och typ stalkar en när man är på praktik. Typ Fredriks mamma, jag och Fredrik har varit genomförkylda hela den här veckan. Så älsk och jag var hemma två dagar så det inte skulle bli värre. Då ringer hon och kollar varför vi har sjukanmält oss och är hemma, men hallå ??!?!? vad fan tror hon egentligen ? sjukanmäler man sig själv så är man för i helvete sjuk och inget annat. Sen ringer hon till apun och ska börja diskutera framtida apu platser när man håller på att arbeta, hur jävla korkad får man vara egentligen. Hon tjatar om att man ska arbeta och sköta sin apu utan mobiler och blablabla så ringer hon själv och stör. TÄNK LITE FÖRFAN !

Älsk och jag har inte riktigt planerat sommaren än, det vi vet är att det ska bli sol och bad. Sen the voice konserten i augusti. Sen får vi se, kryssning om allt går som det ska med pengar och så. Fyller ju arton om några dagar så får en laptop av mor så då kan jag blogga lite mer under sommaren.
Nu ska jag kolla på american pie the naked mile.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0