that's it biatch !

internationella kvinnodagen idag, och som många andra är jag förkyld. Fick ett sms idag om att mina glasögon har kommit. Jätte bra, gillar inte att ha glasögon. Men om ett tag ska jag se om jag kan få linser.
Har firad min mamma och min storebror idag, så några i släkten kom. Trevligt eftersom man inte har träffat dem på ett tag, inte alla av dem iallafall.
Imorgon ska jag till skäris och hämta mina glasögon, sen ska vi till älsk. Tisdag ska vi klippa får :( vilken jag inte ser fram emot. För det första så hatar jag läraren som har den lektionen. Den människan har jag svårt att vara trevlig mot, vilket hon får skylla sig själv med för om man inte är trevlig mot mig så tänker jag fan inte vara trevlig tillbaka. Så är det bara.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0