Mikaela, min bästa vän !

jag och mikaelamikaela och jag

Du anar inte hur jävla mycket jag saknar dig och våra tider. Du var och du kommer alltid vara min bästa vän, alla minnen kommer alltid finnas kvar och jag kommer inte glömma något. Vi har olika vänner och vi är långt ifrån varandra. Tro inte att jag har glömt dig eller på något sätt lämnat dig för det har jag inte. Jag lovade en gång att aldrig lämna dig och jag håller vad jag lovar. Finns alltid här för dig och de tror jag du redan vet. Mina första minnen från när jag var liten är med dig, alla minnen från grundskolan är med dig och jag hoppas att det blir mer minnen. Mer vintrar med cappucino och fiskbullar med makaroner. Mer kvällar med grillning och vattenpipa. Allt vi har gjort hoppas jag att vi får chansen att uppleva igen. Har aldrig varit osams med dig, även fast vi har varit så mycket med varandra. Jag har alltid accepterat dig och dina beslut och det gör jag fortfarande. Sålänge du är lycklig så är jag glad.
Och om något eller någon nånsin skulle göra dig ledsen så finns jag här och står vid din sida och gör allt för att göra dig lycklig igen. Glöm inte det Mikaela !
Jag älskar dig bästa vän och kusin // Sophie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0