Melodifestivalen 09

sitter och kollar på melodifestivalen med älskling och mamma. Just nu är det Caroline Af Ugglas som sjunger och hon kan INTE sjunga. Förstår inte hur människan kan ha kommit så här lång med den där låten. DEN ÄR HEMSK !
Hon kan inte ta toner och är helt klart tondöv. Jösses hoppas inte hon går vidare till eurovision song kontest. Hon kommer helt enkelt skämma ut sverige. Det är iallafall min åsikt om saken sen accepterar jag såklart om andra tycker hon är duktig. Men då kan ni gärna skriva till mig och berätta vad som är bra i låten.

Vilka tycker ni ska gå vidare då ?
själv vet jag inte riktigt, de flesta funkar. Förutom caroline af ugglas med snälla snälla, thorleifs, hon som sjöng opera sen var det någon mer som jag inte gillade så mycket.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0