fredagen den 13

jag är på så jävla dåligt humör så jag tror jag spricker ! Har varit de i 3 dagar nu och jag tycker synd om älsk som ska behöva vara i närheten av mig hela tiden. Det märks iallafall att han också blir irriterad och för en gångs skull så säger han åt mig vilket han inte ofta gör.
Idag så har vi haft heldag med hundkunskap. Då vi trimmade massa hundar. De gick finfint, så nu är jag helt ner hårad. Så ska snart hoppa in i duschen. Är hemma hos mamma nu och vi ska äta vofflor ikväll, mums !
Sitter och kollar på fresh prince bel air och sitter och bloggar. Som vanligt får jag inte sova på nätterna, inatt väktes jag av en unge i lägenheten under som inte kunde hålla käften, hon låg och gallskrek typ en timma. Man börjar undra vad hennes föräldrar håller på med. Kommer inte få sova i helgen heller eftersom jag är hos mamma och min säng är för trång för 2 personer och jag har en adhd katt som inte fattar att nätter är till för att sova på.

har fått en spricka i tummen också .. kul !

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0