Fiskar med tjej ansikte ?

anledningen till att jag inte har varit så aktiv är att jag är sjuk och vill inte att de ska bli värre så ligger och vilar men ska försöka bättra mig och så. Har bara varit skola idag, vart så irriterad tidigare idag. Vi hade fått uppgifter att göra på microbiologin som man skulle lämna in nästa vecka. Det är 25 frågor och jag hann svara på 12 frågor innan nästa lektion började. Så ska jag spara, men nejnej då ska datorn fucka upp sig så ALLT jag hade gjort försvann. Så nu måste jag göra om det igen.. såå irriterande !
Inte min dag idag alls ..

Haha läste på aftonbladet om att det finns en fisk i typ thailand eller om det var korea som hade fått ansikte som såg ut som en människa. Typ en tjej.. sjukt äckligt. Men faktiskt jätte coolt. Lägger upp en bild senare så ska ni få se, mycket imponerande ! går ju i sån skola som håller på med djur för dem som inte vet de. Så jag finner det rätt intressant.
Håller på med ett projekt i skolan då man ska inreda ett av skolans akvarium två och två. Så älsk och jag har ett eget akvarium som vi ska beställa nya fiskar och snygg inredning till och ta hand om dom fiskarna sålänge den kursen pågår. Vårat kommer bli såå snyggt. Något tips på fin sötvatten fisk man kanske kan ha ?

nu ska jag gå in på lektionen, vi ska fixa lite med akvarium.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0