5 mars 2009

ingen förändring på min sjukdom så kunde inte vara med på idrotten imorse som jag hade hoppas på, kan inte heller träna hemma. Får försöka promenera lite lungt när de inte snöar lika mycket som det gör nu. Ska försöka sälja mina puma skor idag, hoppas att det går bra. Synd att dom var för små, dem är riktigt snygga asså ..
Ska nog köpa ett par skor som finns på footlocker som också är jävligt snygga.
Imorgon ska älsk och jag åka hem till mor och sova där tills på söndag eftersom mamma fyllt år. Vi ska också till stuvsta och kolla lite på fiskar som vi kanske ska köpa sen. Vi funderar på ett akvarium, får se.
Ska snart ha svenska, inte världens roligaste men det får funka.
skriver mer ikväll..
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0