21 / 3 - 2009

nu har älsk och jag varit i huddinge och handlat, vi tog en promenad dit som tog typ 40 minuter. Jätte skönt !
Vi gick och pratade och hade det jätte trevligt. Kanske tar en till prommis sen ikväll om älsk vill .. ska fråga sen.
Är på as bra humör, kanske beror på att de är så fint väder.
Ikväll ska vi ha lite mysigt med glass och banan eftersom det är ett år och fyra månader idag och grillad kyckling till middag, muuums ! Tänk vad tiden går fort.
Har nog aldrig varit med om så mycket med någon och har absolut aldrig haft de roligare än jag har nu. Du gör mig så lycklig gullisen !
På tisdag ska jag till tandläkaren igen och laga två hål sen är de nog inge mer tandläkaren på ett tag. Ska bli skönt.
Kanske hinner tillbaka tillskolan till lunch, får se.

with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0