20 mars 2009

har varit en solig dag idag som igår och iförrgår. Man blir på jätte bra humör och har för en gång skull varit på rätt bra humör en hel dag. Det är allltid någon som irriterar mig. Idag i skolan så läste vi lite om jaktbeteenden hos hundar och diskuterade lite. Sen slutade vi för dagen så var väl i skolan i typ en och en halv timma. Men det var skönt. Ingen skola försen på tisdag. Ska ha mentorsamtal på måndag klockan 9.45. Sen ska  i ha hundarna hela måndagen och det ska bli jätte kul. Har saknat dem skit mycket. I trean så ska vi ha hundträningen igen så då blir det oftare.

Har varit sjukt trött hela veckan och orkar knappt hålla ögonen öppna just nu. Skolan kör slut på mig. Det är inte särklillt roligt där heller eftersom lärarna är så orättvisa och dryga. Finns kanske 2 lärare på hela skolan som funkar. Resten är helt DUMMA i huvudet !
Ska bli så sjukt skönt att gå ut trean nästa år. Får se vad jag gör efter det. Alla har börjat tjata om högskola. Men har fan ingen lust att plugga ännu mer. Var skoltrött redan i 7an i grundskolan så ska man gå fyra år till. Jösses !
Vill iallafall jobba med hundar, mina föräldrar vill att jag ska plugga vidare till förskolärare eller undersköterska men hallå det är inte ens vad jag sökt till gymnasiet och jag tänker inte ha ett slavjobb. Det är inte vad jag vill göra i resten av mitt liv. Är rätt för sjukdomar och bakterier, ska jag då sitta med små snoriga ungar eller typ på sjukhus eller ålderdomshem ? nejnej inte en chans !

Ska nog lägga mig i sängen snart och mysa ner mig med älsk, om han vill de. Ligga och prata, de är faktiskt jätte mysigt. Få liten egentid med varandra och inte massa folk runt om som kommenterar varenda liten grej, väx upp !

Imorgon ska vi iallafall gå till huddinge centrum och handla hundgodis tills på måndag så hundarna blir glada, ska försöka träna lite med dem också. Kanske tar cykel till och med .. aja får se.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0