11 juni 2009

Sommarlov imorgon, det ska faktiskt bli sjukt skönt. Slippa äckelkärringen och vila ut från allt pluggande. Vill verkligen säga grattis till alla treor som går ut och jag kommer faktiskt sakna många av dem. De kommer bli tomt som satan. Där blir man kvar med 92'or och 93'or liksom kul! Det finns nog många som är trevliga. Men om man ser hur mogna några av dem som ska börja trean är så har man inte så stor förhoppning om 93'orna som kommer efter sommaren.
Vi var på aqvaria på studiebesök igår, vi fick gå runt och kolla på allt i typ en halvtimma sen fick vi gå bakom alla akvarium och se hur det går till med hanteringen av fiskarna och se hur akvarierna ser ut åvanifrån som exempelvis hos hajarna. Hade velat vara där längre, men några elever var mer intresserade av mc donalds maten som vi skulle få efter vi varit där än själva studiebesöket vilket jag tyckte var rätt tråkigt.

Nu sitter jag här och har mailat rektorn om en viss lärare som ska få sig en varning om sitt beteende, iallafall vad jag tycker. Sen får man se vad skolan orkar göra åt saken ..

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0