Bara för dig hunnie !!

jag älskar dig gullet

Du förstår inte hur otroligt mycket du betyder för mig honey. Du är verkligen den som håller mig på fötter gående i rätt riktning. Utan dig blir jag bara som ett famlande skal som virrar runt i ringar och som inte vet varken ut eller in. Tack för att du finns där för mig varje dag. Jag beundrar verkligen dig för att du har sån ork att stå ut med allt. Jag vet att jag ibland kan vara förjävligt jobbig och grinig men du måste förlåta mig och förstå hur sur jag än är så älskar jag dig mer än allt, de gör jag verkligen.  Jag är så rädd för att förlora dig älskling. Har aldrig haft någon så dyrbar som dig. Du är det finaste som finns min lilla mumrik haha ;D Kan du förstå att de  är jag som får vara din ?? Det kan iallafall inte jag, jag är så lycklig. Att få tillbringa mina dagar med dig och få somna vid din sida varje natt, de finns inge bättre sätt att tillbringa min tid. Du är mitt liv älskling, förstår du inte det? Det är du som är den rätte. Baby, jag lämnar dig aldrig någonsin. Lovar att stå vid din sida och stötta dig genom hela ditt liv. JAG ÄLSKAR DIG FREDRIK !! <33 // kyss bara din Sophie.


de här mina vänner är vad jag kallar äkta kärlek !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0