Stressig morgon

godmorgon, idag bestämde jag mig för att ge min pojkvän ansvaret för alarmklockan på morgonen så han snoosar tills vi ska upp. Men det var tydligen en mycket dålig idé. Vi skulle upp klockan 06.00 men istället vaknar jag typ 06.44 av att han fortfarande ligger och sover och inte sågt någonting om någon klocka. Sen ligger min skola såklart ute på landet så bussarna går typ aldrig och eftersom vi missade första bussen som går vid åtta så får vi vänta och ta den som går vid tio. Jätte jobbigt måste jag säga.

Iallafall, igår var jag på studentskiva hos älsks kusin. De var rätt trevligt. Bara så varmt innomhus så man visste typ inte vart man skulle ta vägen för att det var så varmt. Vi åt lite rostbiff med potatisallar så fanns det bullar och sånt där också. Typ halva älsks släkt var det, och vi hade jätte roligt. Skolan igår var helt okej, hade två lektioner sen slutade vi. Varav en jag inte kunde vara med på (idrott) eftersom jag precis varit sjuk och sen hade vi svenska där vi kollade på film så det var skönt. På kvällen när vi kom hem så har vi bara suttit och pluggat som satan.
Och ska plugga lite till nu innan jag ska åka. Chingeling !

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0