Springa trappor är kul !

nu har jag och gos varit ute och gått en rast promenad runt princip hela visättra, det var längesen man var på vissa ställen. Som tex en grillplats jag tillbringat mycket tid på när man var lite yngre. När vi kom hem till porten så skojade jag med älsk och sprang 5 trappor upp istället för 3 och sen ner igen och in. Han såg något förvirrad ut när jag sprang förbi våran våning. När vi kom hem ställde vi oss i en varm dusch. Att man inte kan få ha värme nu när det väl är sommarlov. Vill kunna börja sola och bada nu. Samla ihop gamla vänner och grilla som förr hade varit mysigt.

Funderade på att kolla på film innan man går och lägger sig, har några på datorn men får se vilken det blir. Har sätt dem flesta ett antal gånger. Hade varit roligt med någonting nytt.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0