s*bba

Jag HATAR dig, JAG HATAR DIG SÅ IN I HELVETE MYCKET !
Du behandlar mig fan inte sådär, du ska få se .. du kommer åka UT från skolan och sitta där utan jobb. Det enda jag kommer göra är att garva. Nu får du fan skylla dig själv kärring. Jag tänker inte sitta och vara trevlig mot dig när du sitter och är lika jävla otrevlig som du ALLTID har varit mot mig, har jag gjort dig något eller? NEJ det har jag inte. Man behadlar folk som man själv vill bli behandlad så då ska du fan inte sitta och säga sådär. Nu tänker inte jag sitta och se på och låtsas som det regnar. Jag kommer vara precis lika jävla otrevlig som du är mot mig, JAG BEHANDLAR FOLK SOM FOLK BEHANDLAR MIG + att nu är du inte värd något annat. Plus att nu kommer du nog få en varning sen om du fortsätter ... ja du kan nog fråga rektorn om vad som kan hända om man behandlar folk sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0