Fiskfisk !

Mört


nu kom vi precis in från vårat försök till att bada, de längsta jag kom var att bada ena foten. De var lite för kyligt i vattnet om jag säger så. Det var jätte många som fiskade när vi kom dit. Så vi beslutade oss för att sätta oss och fiska vi med. När vi hade suttit där ett bra tag så fick jag fisk, en skit stor mört som gos trodde var en abborre först haaha.
Så nu sitter man och fryser lite här framför datorn, rätt mysigt. Nu börjar det kännas att man har sommarlov.
Nu ska jag gosa ner mig i soffan med älsk. Skriver mer imorgon. Kanske slänger upp någon bra låt.

Kommentarer
Postat av: Patrick

Fin blogg du har ! du verkar snäll..!

2009-06-22 @ 23:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0