Dålig uppdatering !

vilken otroligt varm dag alltså. Vet inte vad man ska ha på sig i den här värmen eftersom jag knappt äger några sommarkläder. Vaknade typ skit tidigt idag (för att vara jag på ett sommarlov) pga att vi skulle åka till haninge och vara där vid 13.00 för att fira Fredriks moster och kusin. Vi kom hem för ett tag sen och har precis ätit middag. Lite senare ikväll ska vi väll ner till stranden och kanske bada. Får se, skulle vilja lägga mig och sova ett tag.

Igår så var jag och fredrik med mikaela. Vi åkte till huddinge och handlade lite då vi hade beslutat oss för att försöka få ihop lite folk för att grilla och bada. Det var svårare än vi trodde eftersom vi var lite sent ute. Så det blev Jag, Älsk, Mikaela, Sundinen och Malin. Vi grillade korv med bröd och lite mashmallows. Det var mitt första dopp iår och det var såå jävla skönt alltså. På tisdag ska vi bada och grilla igen troligen fast då är camilla med också, så ska vi sova med henne i stuvsta. Det ser jag faktiskt fram emot jätte mycket. Nu ska jag titta på the big bounce.

Bilder från igår kommer naturligt vis, lägger upp dem lite senare ikväll.

with love snuttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0