Bara så ni vet

Folk som bara kommenterar för att klaga över stavfel behöver absolut inte läsa min blogg. Jag vet många som bloggar som inte kan stava över huvudtaget, det finns ingen regel om att man inte får blogga om man inte kan stava så innan den regeln finns så kan dem som klagar om stavfel bara vara tysta och sluta klaga. Och dessutom komma och klaga över saker som dem inte har med att göra som hur jag ser ut, jag vet hur jag ser ut och det är inte erat problem. Om det är ett så stort problem för er är det bara dra. Jag skriver inte min blogg för att bli känd som många gör. Jag har valt att starta min blogg för att skriva av mig allt jag har i tankarna, inget annat. Om folk inte gillar det jag skriver så är det okej, ni är inte tvingade att läsa. Men kom inte och klaga och vara allmänt dryga. Låt bara bli att läsa då!

De som inte har sagt något eller så ska absolut inte ta åt sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0