24 Juni 2009

idag har varit en rätt intressant dag, gjort mycket som man inte brukar göra. Först vaknade jag och duschade håret och gjorde mig iordning. Jag, mamma och Fredrik gick ut och tog en promenad runt visättra och kollade nere på Ip om dem hade satt ut poolen i år, men icke !
Sen gick vi genväg genom skogen och upp till pappa och överraskade honom. Johanna var där vilket var mycket trevligt eftersom det var jätte längesen man träffade henne. Vi satt och pratade ett tag innan vi var tvugna att gå igen för att vi skulle på visning på en lägenhet. Så vid 17.00 så gick vi hem igen och mamma böt om så åkte vi till huddinge centrum. Visningen började 19 så vi gick runt i centrum ett tag. Lägenheten var jätte fin med värsta utsikten över huddinge. Hoppas vi får den lägenheten. Imorgon vet jag faktiskt inte vad man ska göra riktigt. Får väl se vad som dyker upp. Kanske går och badar eller nått. Nu ska jag ta och dricka lite vatten för jag är jätte törstig.

With love Snuttans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0