21 Juni 2007

Min midsommar var väl helt okej. Jag var i kungsängen med Fredrik och vi var med hans föräldrar på någon gård i kungsängen. Tittade när ungarna dansade runt midsommarstången och sen satte vi oss i solen och fikade. Jätte mysigt faktiskt. Vi kom hem och åt midsommar mat. Jag åt mest gravad lax och lite färskpotatis. På kvällen gick vi ner till ryssgraven och fiskade lite. Fick upp en mört som jag sen glatt slängde i igen. Stod och pratade ett tag sen vart det kyligt och då gick vi upp igen.

Igår så gjorde vi inte så mycket pga att jag har legat med migrän hela natten och hela dagen igår. Var och handlade lite middag sen var vi hemma och tog det lugnt. Fastnade med något pinball spel på mobilen som man aldrig klarar.

Idag så har vi gjort lite allt möjligt, jag vaknade och gjorde mig iordning. Sen åkte vi till brunna och tittade på tält, fanns ingenting som någon förutom jag tyckte var intressant. Handlade lite till min dator och fiskelina typ. Åkte och kollade på något frilufsområde och sen åkte vi till lill sjön och åt en glass INTE BRA. Kollade runt där lite sen åkte vi och kollade på ett radhus Fredriks mamma vill köpa. Men vi ville inte gå ut ut bilen för det spöregnade. När vi kom hem så började det regna ännu mer, blixtrade och åskade. Min huvudvärk har kommit tillbaka och jag har ont i ryggen. Ska lägga mig ner och försöka sträcka ut ryggen. Ska hämta mina pengar hos min mamma imorgon sen åker vi igen tror jag eftersom jag är lite sur på henne pga att hon vill sälja min katt. Men om hon verkligen inte vill ha honom där så blir hon av med mig med. Så är det så det är bara välja.

Nu ska jag dricka lite vatten och känna om det kanske är lite varmare ute nu om man kanske ska gå och bada ? får se ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0