30 december 2009

Ska nog klippa mig imorgon, hoppas jag kan få pengar av mor till det eftersom älsk fyller år snart så ska jag skämma bort honom först innan jag kan använda pengarna. Har beställt lite grejer på internet åt honom, kan inte säga vad eftersom han kan läsa det här.
Hoppas iallafall att han blir glad. Fyra månader tills jag fyller år, vem fan orkar vänta ? fett arg jag blir !
Blir på feting dåligt humör när jag tänker att jag ska gå och vara 17 och inte kan göra vad jag vill när älsk kan det, kanske låter omoget men har alltid varit den som fyller år sist och är yngst. Börjar fan tröttna på det nu.
Men det ska bli skönt när man väl fyller år så kan fittskolan dra åt helvete med sina jävla klagomål för då gör jag vafan jag vill. Älsk ska på möte nästa vecka bara för att vi inte har brytt oss så mycke om skolan första veckan efter jullovet. Men det var ju bara för att vi hade den där jouren. Och det borde dom fatta själva, men tydligen så är dom helt tröga i huvudet som vanligt.
Sitter och kollar på uppdrag granskning och det handlar typ om människor som tränar sina barn från att dom är spädbarn och låter dom krypa runt med vikter på fötter och armar. Och stretchar ungarna när dom inte ens kan gå. Slänger runt dem som en påse mjöl. Jag tycker iallafall att det är sjukt, barn ska vara barn. Få springa runt och leka som vem som helst och inte tränas dygnet runt.

Var så jävla trött igår kväll så gosen och jag somnade vid typ nio (?), mådde rätt så dåligt också men det är bättre nu. Vaknade runt åtta och kunde inte somna om. Men älsk och jag låg kvar i sängen och hade det mysigt tills typ tio då vi gick upp och åt frukost. Så snart ska vi nog ut och gå en sväng. Får se vad det blir av .. vet inte riktigt vart man ska gå visättra är så jävla trist. Har ändå bott här sen jag var tretton .. ska bli så otroligt skönt när man kan flytta hemifrån och börja om på nytt och inreda lägenheten och allt !
Aja, ska ringa pappa och fråga när han slutar nu. Skriver mer ikväll..
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0