mitt nyår med älsk

juste kan berätta lite om nyårsafton också !
älsk och jag vaknade vid typ 11 och gick upp och åt frukost. Duschade och gjorde i ordning oss så vi slapp göra det sen. Vi satte oss och kollade på I am legend med gosens morbror, trevlans.
När vi hade tittat klart på filmen så var det middag då det var förätt, varmrätt och efterätt. Till förätt åt vi två mackor med lite grejs på, och dem andra åt hummer men vi ville inte ha hummer. Som serverades med vitt vin *muuums* !
Varmrätten var det nått kött som jag inte mínns vad det hette med potatisk gratäng och beanais sås (vet inte hur det stavas). Och efterätt var ben & jerrys glass. Och det drack vi rött vin till.
Efteråt satte älsk och jag oss och spelade trivial persuite tills vi skulle gå ut och börja skjuta raketer. Jag vann :D !!
Sen var vi ute kanske 2 timmar och sköt raketer, mycket roligt. Drack champanj och kysste älsk vid tolv slaget, precis som det ska vara. Och nu är det 2009, HEEEEEELT SJUKT !

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0