cptrött !

sååååå jävla slut asså !
vaknade typ runt nio idag hade velat sova längre men gosis och jag skulle följa med hans föräldrar till ikea och kolla lite. Sen till bro och handla gardiner. Kollade på massa bebiskläder, varför finns det så söta kläder till barn. Skit coola skor också ! Kanske lite försmå för mig, men ändå ! Skit söta.
Hahaha när jag skaffar barn ska jag skämma bort dom med massa fina kläder. Det ska inte vara en smutsig liten snorunge som vissa småbarn.
Iallafall .. kollade på saker tills älsk och jag flyttar hemifrån, länktar som fan asså !
Hittade en skiit fin säng som vi kanske ska köpa och lite sånt. Men det får bli då. Nu finns det ingen plats för fler grejer. Kanske om morsan får en ny lägenhet (?) men vill inte slänga min underbara säng jag redan har ändå. Men den är lite liten för två personer men sååå mjuk !
Har dragit ner på maten som fan nu också, äter fett lite men känner att jag blir skit mätt ändå så det är feting bra. Kanske går ner i vikt och når min mål vikt. HOPPAS !
älsk fyller arton snart också, måste verkligen säga att jag hatar att jag alltid ska vara fucking yngre, ändå fyller jag år i maj. Det är ändå sent. HATAR DET !
Vill ha en ny jacka också, funderar på en dunjacka .. lägger kanske upp en bild sen.
Imorgon ska vi på fäktning med plugget också, asskönt att slippa den där skit skolan ett tag. Ska väl gå och lägga mig snart så jag orkar upp och möjligen får sova den tid jag behöver.
Skriver nog mer när vi kommer hem imorgon ..
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0