äckliga jävla fittskola !

hellooo !
sry att jag inte har uppdaterat så vidare bra, men har varit så mycket med all jour och sånt så har knappt haft tid och andas. Idag vaknade jag och älsk typ cp tidigt ? halv åtta ! på en fucking helg. Kan man aldrig få sova ut.
Börjar bli sjuk också, ont i halsen och ett ständigt ont i huvudet. Igår vart en mycket händelsefull dag måste jag verkligen säga även fast det inte alls var planerat.
älsk hade jour den här veckan och det var meningen att vi skulle sova på skolan i helgen under jouren och åka hem på söndag. Men så helt plötsligt säger en jävla lärare i skolan att jag inte får sova med honom på skolan bara för att jag inte får vara med och arbeta.. inte för att jag hade tänkt vara med och arbeta. Det är helg och jag hade planerat att sova ut och kanske plugga lite när det ändå inte finns så mycket att göra. Men nej nej det fick jag inte. JÄVLA IDIOTER säger jag bara.. dom startade något dom verkligen kommer ångra. Dom säger sen att om jag inte lämnar fredrik i skolan och tar två bussen hem så ska dom skicka min farsa som får hämta mig. Och om jag inte tänker åka med honom så ska dom ringa polisen så får dom släpa mig från skolan, jääävla patetiiiska !! Vilken hot .. "jag blir SÅÅ rädd" .. HAHA ni kommer ångra det så håårt, ska stämma er på så jävla mycket pengar och hoppas på att ni får leva på gatan resten av era jävla patetiska liv jävla bondläppar !
Ingen, absolut INGEN säger åt mig vafan jag ska göra och var jag ska vara, det är mitt beslut och mitt jävla liv.
Så skyll er själva säger jag bara idioter..

Nu är iallafall jouren över och fredrik är hemma och sjuk så ska ta hand om honom så gått jag kan. Han förtjänar det bästa det lilla sötfröet ! Nästa vecka är det frilufsdagar i skolan och vi ska på Judo, fäktning, bad, curling och klättring. Så det blir en händelse rik vecka som jag kommer skämma ut mig totalt i som vanligt ! 
Tisdag ska vi nog åka hem till min morsa.  
Kanske ska flytta igen om vi får lägenheten morsan kollade på idag, HOPPAS ! Ligger i huddinge centrum. Det ända är väl att det blir jobbigare om man ska träffa pappa också eftersom det blir mycket längre. Jobbigt ! 

Iallafall, ska försöka skriva lite oftare. Kanske skriver imorgon iallafall  ! 
with love snuttan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0