4 januari 2009

yo yo ..
fick tag på camilla igår kväll och vi bestämde att vi skulle hitta på något, jag, fredrik, camilla och malin alltså. Så vit ett tiden gick jag och älsk till camilla. Camilla och Malin kom och mötte oss vid vårdkasen. Sen när  vi kom in satt vi mest och snackade om allt och alla. Det var roligt eftersom man inte ser dom så ofta längre. Skönt att veta att dom fortfarande finns kvar och att vi fortfarande är lika bra vänner som innan. Vi har fortfarande lika roligt. Vi åt på ivans och satte oss sen och fortsatte snacka. Kollade på Happy Gilmore. När vi skulle ta bussen hem så följde dem med oss till bussen med douglas.
Imorgon kommer min storebror och ska hämta sina katter som vi har passat i några veckor eftersom han åkte till thailand till hans tjej och firade jul och nyår. Så det blir väl av att fika lite och så kommer pappa över. Ska till pappa och hämta min abslide också, det är viktigt ..
ska ut på en promenad med älsk imorgon bitti efter frukost, as mysigt. Lite kallt, möjligen men skönt ! haha !
morsan ska ha datorn nu.. skriver kanske mer imorgon.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0