31 januari 09

var iallafall och klippte mig idag, vart inte så jätte nöjd eftersom det var menat att jag skulle klippa lugg, men dom klippte mer sne lugg ( halv lugg ). Men fixade det när jag kom hem så nu har jag hel lugg sen kan jag bara borsta till det så blir det snelugg igen så det var ju bra. Lite variation.
Ska laga kyckling gryta till mig och älsk ikväll, lite gott :)
Är feting röksugen också men såklart så har jag inga cigg.. ska nog gå ut och handla det sen om jag hinner.
När vi var i huddinge centrum så införskaffade jag mig också toffsar, hårspray, mascara. sminkborttagnings medel. Som var väl behövda. Älsk klippte sig också och som vanligt blir han söt som ett litet gelehallon och jag liika ful som vanligt, trist men man är såklart över att ha älsk som pojkvän :)
Har så jäävla ont i magen, och är skit sugen på att dricka lite. Det var ett tag sen. Typ dagen efter julafton. Ska nog köpa lite dricka snart. Muums !
Något tips om nått gått ?
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0