29 januari 2009

jag har sån jävla träningsvärk i mina armar !
Sen klättringen, antar att det kommer vara värre imorgon eftersom vi var på golf och judo idag. Golf var faktiskt sjukt kul. JAG TRÄFFADE BOLLEN !! den kom dessutom jävligt långt.
Judo var väl inte sådär jätte kul, bra grejer att lära sig däremot om man skulle bli påhoppad av någon idiot. Men gjorde illa ryggen där när älsk skulle slänga iväg mig och landade fel så jag tappade andan och fick skit ont i ryggen. Får se om det är bättre imorgon. Åt en Mc chicken & có med en cola till lunch, gott !
Var inte så svårt att hitta till judon som låg i solna. Vi träffade på Benke där också, lite roligt. Efter judon tog vi oss till sumpan och åt på donken. Lite stressigt eftersom vi skulle till bromma någon timma senare. Men vi hann.
Det var skit svårt att hitta till bromma golf klubb. Först skulle man hitta rätt buss, som vi förövrigt inte gjorde. Vi fick ta en annan buss eftersom den bussen vi skulle ta inte gick från sumpan. Men vi kom fram tillslut ! då skulle vi gå en kvart innan vi kom fram också. Men det var värt det !
Ska laga carbonara med tortellini till middag. Det var ett tag sen vi åt det sist.
Ska klippa mig i helgen, ska klippa lugg så hoppas på att det blir bra.
with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0