16 januari 2009

haaalllåå !
hela jourveckan är snart slut ! så jävla skönt !
Så nu bor älsk och jag på skolan över helgen och kommer hem på måndag igen. Kan vara svårt att nå min på mobilen eftersom det är cpdålig mottagning i skolan. Eftersom skolan ligger mitt ute i nowhere..
Fryser som en idiot och är hungrig som satan. Har inte orkat göra ett skit efter skolan den här veckan eftersom man blir riktigt slut efter att ha tagit hand om alla djuren. Så det har blivit att  sovit och så. Sen nästa vecka så äre ju älsks tur att ha jour så hoppas iaf att det går fort. Den 21 ska vi iallafall gå på bio om älsk orkar eftersom vi då har varit tillsammans i ett år och två månader <3
ska fortsätta arbeta nu tror jag eftersom vi fortfarande har lektion.
Kanske går och tar en cigg först.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0