Lite roliga listor


Vem är din bäste vän?

Min storesyster,  LÄTT !

Vem älskar du?

Fredrik Ortryd <33, och min familj såklart.

Vem hade du senast sex med?

Hiiihi, äälskling ! .

Vem vill du bli full med?

Älskling, alltid lika kul !

Vem är den bästa artisten?
No idea !

Vem pratade du senast i telefon med?

Mamma, tror jag..

Vem har du en liten crush i?

Liten crush ?, STOR ! Fredrik såklart !

Vem är snyggast i världen?

Fredrik :)

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Jag skulle ge det till älsk :), och kanske lite till familjen :S

Vem är snällast i världen?

Älskling !

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?

Syster

Vem sov du med senast?

Min bebbo !

Vem såg du full senast?

Bebbo

Vem vet allt om dig?

jösses vilken dum fråga, Fredrik
Vem kysste du senast?

haha, Fredrik

Vem kramade du senast?

Älsk igen

Vem kan berätta allt för dig?

Alla som litar på mig

Vem kan du berätta allt för?

Älskling, och folk jag litar på.
Vem hatar du?
Mr.Kyckling
--

Vad blir ditt namn baklänges?
Eihpos


Har du gjort en snöängel i år?
Njeah, tror inte de..


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Har inte legat på sjukhus sen jag föddes *peppar peppar*


Har en dröm gått i uppfyllelse?
Ja, några stycken. Inte bara bra drömmar.


Tycker du att sengångare är söta?
sengångare? De ser mest lustiga ut.


Har du någon gång testat karate?

Nää, men judo !


Första sporten du gick på?
Vet faktiskt inte ..

Minimorötter eller pommes frites?
Minimorötter, pommes frites äcklar mig..


Vad längtar du mest till just nu?
Ett stort glas kallt vatten med citron !


Hur gammal har du tänkt bli?
GAMMAL !


Har du haft vattkoppor?
Samtidigt som jag hade kikhosta

Vad drömde du inatt?
Det minns jag inte


Vilken tv-serie är bäst?
one tree hill

Vad åt du senast?
ost och skinksallad


Höga eller låga strumpor?
Sommaren : låga Vintern : höga


Vad är du mest rädd för i hela världen?
Det måste nog vara getingar ..


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Är laktos intollerant .. det står sammasak på fram och baksida på laktosfria mjölken ..

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Rosa/vit randigt


Bikini eller baddräkt?
Bikini!


Snyggaste läraren?
Uuusch, ingen ..


Är du mörkrädd?
Bara när jag sover ensam


Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
men va ? ja ..

Riktig gran eller plastgran?
Riktig, luktar godast.


Tänt eller släckt när du ska sova?
Mörkt, eller en rödlampa tänd. Det är rätt mysigt.


Godaste drickan till frukosten?
Multivitamin juice.


Vill du bli president?
Nej. Alldeles för mycket ansvar ...


Har du spelat tjej i en teater?
Längesen..

Duscha eller bada?

Duscha om man vill bli ren, bada om man vill slappna av och värma sig.


Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Hur tar du dig till jobbet?
Gymnasiet .. buss och tåg.


Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nää .. inte riktigt min smak.


Sjunger du på toa?
haha bara i duschen.


Vilken färg har din jacka?
Den jag använder är röd.

Använder du långkallingar?
Nej, fy va fult.


Är du höjdrädd?
ibland ..


Vilket land vill du åka till?
Hmm .. frankrike igen tror jag.


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Konstiga svordommar eller mitt citat ( läs nedan )


Vad ska du göra NU?
Ta ett stort glas vatten !

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Han sitter brevid mig...

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

Vilka vitaminer åt du när du va liten?

och de ska jag minnas också ?

Vad åt du senast?
Varför känns det som jag redan har svarat på de ?

Har du fått någon komplimang idag?
De tror jag att jag har fått.. (?)

Har du varit med i en rättegång?
Näe.

Är du polare med grannarna?

Inte alls..

Vilka språk talar din mamma?

Svenska, endel finska.

Vilka länder har du bott i?
Sverige.

Senaste piercingen?
Naveln

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Vet inte

Gay?
Inte ett dugg !

Har du däckat/spytt för att du druckit?

Bara dagen efter ..

Har du äggat ngn?

Nope

Har du varit på stranden?
Inte i år ..

Har du haft en stalker?
Nää, tack och lov !

Minns du din/dina musiklärares namn?
Den sista iallafall

Hur bra är din syn?
Sådär..

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nää, kan titta på om någon annan jag inte bryr mig om badar med dom.

Har du varit utomlands?
Ja, Frankrike, Österrike, Itanlien, Norge, Findland sen mellanlandningar här och där..

Har du sett din bästa vän naken?

haha, säkert. Hon är min syster ?

Vilket är de bästa bröllopet du vart på?
har bara varit på ett bröllop så antagligen de ?

Var är dina syskon just nu?
Hemma hos sig antaligen..

Vad var den senaste drömmen du minns?

ohh.. det minns jag inte.

Vilken tid gick du upp i morse?
07.30

Vad ska du göra i helgen?
Vara med älsk och gå till ögonläkaren.

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?

*jag ska bli morfar och du ska bli moster*

När va du riktigt sjuk senast?

Vet inte, förra året tror jag. Är alltid lite sjuk eftersom det är fel på min mage..

Vem är den senaste kändisen du tog på?
Ingen.

Vad finns i din bakficka?

Har inga bakficker ?

Har du färglinser?
nope.

Vad gjorde du kl 2 inatt?
sov.

Vad är det första du gör på morgonen?

stänger av alarmet och försöker att inte somna om ?

Vad ska du göra efter det här?
dricka vatten !

hade tråkigt !

with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0