Haha, komiskt !

hahaha, satt och kollade på massa svordomar folk använder, asså det är så kan sitta och garva i år typ. Så tänkte ge några exempel .. :

Flensjude
Din inavlade jävla slasktask
Fladderflöjt
Dra åt helvete jävla kebabkrigare
Smäckhuvud
Ditt jävla monokrom
JÄVLA TRATT ! / TRATTSKALLE !
Hascharsle
Makaronarsle
Din jävla kretin ( kretin : obildbar dvärg )

ska nog börja använda endel av dom, bara för att dom var så komiska. Slängde ur mig något roligt för inte så längesen om en kille, han är inte snäll heller så det skadar inte att vara lite elak mot sånna så jag bad honom kackla tillbaka till sin egen planet, och så ska man inte garva åt sina egna kommentarer men jag kunde inte sluta skratta. Jag brukar ha dålig fantasi men den där var fan hysterisk kul.

whatever ..
var i kista galleria idag med älsk och åt lunch, pasta carbonara. Lånade pengar av älsk till ett par jeans leggings som jag velat ha ett bra tag. TACK HUNNIE ! <33
Sen tog vi en fika och hade det mysigt. Gick och glodde i massa affärer och vandrade runt en hel del. Sen tog vi bussen till jakan och så skulle vi ta bussen till hans mammas jobb men SÅKLART så måste jag gå på toaletten -_-' så vi var tvugna att gå till jakans centrum och jag gick på toaletten. Sen fick vi ta nästa buss. Hahaha ..
När vi kom till hennes jobb så var inte hon där, hon hade redan slutat och åkt därifrån. Men hon ringde 2 minuter efter att vi kom dit så hon var bara och hämtade älsks morbror. Sen åkte vi och kollade på ett typ radhus/villa/parhus, fint var det men det var renoverings behov i vissa rum. Men vi får se om dom gör en intresse anmälan. Hoppas det iallafall.
Längtar som fan tills att älsk och jag flyttar hemifrån och skaffar vår egna lilla familj.
En människa jag verkligen hatar tränger sig in i min släkt och han är den mest vedervärdiga människa jag vet, han är så jävla elak. Är rädd för att jag kommer göra något dumt som kan såra nån i min släkt men jag har varnat både honom och den andra. Nämner inga namn dom vet mycket väl vilka dom är. Vill inte se henne bli sårad...

- ta och kackla tillbaka till din egen planet !

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0