JAG SKA BLI MOSTER !

kan man aldrig få vara på bra humör, ALLTID någon som ska säga eller göra någonting. Aldrig får man vara på bra humör en längre stund.
Ska fira min kusin idag sen ska vi hem till Fredrik och sova där eftersom vi ska fira honom imorgon. Ska inte äta tårta eller sånt eftersom jag bantar men kan vara med för hans skull. Igår så var vi och fikade i stan och åt en grillad macka med rostbiff och chili sås, jätte gott. Mitt när älsk och jag satt och fikade så fick jag ett meddelande från min pappa där det stod :

jag ska bli morfar och du ska bli moster.

Så i juni föds min systers barn, och jag tror ingen vet hur glad jag är. En av mina högsta önskningar. Längtar som fan på att det ska bli juni nu. Nu ska jag packa det sista innan vi ska dra.

with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0