god morgon !

ska snart dra till skärholmen med älsk, mor och far. Ska fika lite och sen kolla mina ögon och se om jag behöver glasögon. Vilket jag tror jag behöver. Hade glasögon när jag var liten men ville inte ha dom bara för att dom var så fula. Ska kolla om jag kan få linser istället. Har köpt artic vodka nu också, till alla hjärtats dag också. Samma dag ska mikaela firas så får se hur det blir med det. Dagen efter ska älsk firas, för många artonåringar på samma gång ska jag säga. HATAR ATT VARA LITEN. Kanske bara skiter i allt, får se ..
Somnade jätte tidigt igår, för så jävla slut asså. Den 17 ska jag till tandläkaren. INTE KUL !
Ska laga klart ett hål som jag påbörjade innan jul eller låt se det kanske till och med innan sommaren när jag tänkte efter.
Iallafall, ska göra mig i ordning nu.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0