en seg morgon

jäävla migrän asså, det började igår kväll så jag tänkte att det kanske går över om jag sover men NEJNEJ har inte sovit ett skit pga migränen och somnade några timmar och vaknade med samma migrän såå jävla typiskt !
vet inte riktigt vad man ska laga till middag idag, är inte precis sugen på så mycket. Något tips ?
imorgon ska vi hem till älsk men först till skolan också, vi börjar halv ett så man kan ta det rätt så lugnt. Idrott och ekologi imorgon inte så värst kul men tiden går väl fort hoppas jag.
Och det är såå jävla kallt ute, hade tänkt ta en promenad runt i visättra men vet inte om jag hellre vill träna inomhus (?), får se hur det blir.
Ska göra varma mackor till lunch och sen träna och ta ett bad med älsk. så jävla mysigt !
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0