7 februari 2009

hejhej
var i skärholmen idag med mor, far och älsk. Var hos optikern och skulle kolla synen men man behövde beställa en tid, så har tid den 21 februari. Hoppas jag får mina glasögon då. Hittade ett par skit fina glasögon som jag ville ha. Så dom blir det nog om jag ska ha glasögon. Kanske slänger upp en bild senare ifall jag hittar en bild på dom.
Köpte en ny jacka, Mckinley dun jacka, en röd. Skit fin :) försökte hitta en bild på den, men finns ingen typ. Så slänger upp en på min egen jacka senare eller imorgon. Köpte också ett par puma byxor. Älsk fick ett par likadana eftersom han fyller år snart. Köpte också nya sängkläder, rosa/vitt jätte sött.  Och en ny tjocktröja och så skit fin som det inte fanns en enda bild på så får väl ta kort på min egen där också.
Fikade i skäris och drack cappucino och en buddapest bakelse, vart as mätt efter det.
Ska träna lite ikväll också och duscha och bli fräch imorgon bitti, myysigt !
Åt köttfärspaj till middag och snart kommer far och fikar med oss.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0