3 februari 09

lite lustigt sa till mig själv att jag aldrig skulle bli medlem på facebook pga allt man har hört, så kommer man på sig själv två månader senare med att vara medlem och inne rätt ofta på just facebook. Men men, lite kul bara.
Har varit på skit bra humör hela dagen idag, allt har rullat på och varit roligt. Har lärt mig mycket på lektionen och varit med och diskuterat och så, brukar mest sitta tyst men nu är det faktiskt roligare. Matten gick bra och kunde förklara och visa så älsk också förstod och kanske tyckte det var smått kul. Blir så stolt över honom.
Sitter med en halstablett i kinden och ska snart ut till bussen som går 50. Vi fick sluta tidigare och har ingen lust att stå och vänta på bussen 35 minuter typ. Så tänkte sätta mig och skriva några rader.
Idag började dagen med lantbruksdjurs skötsel från halv nio till halv tolv, överlevde dom timmarna och hann med rätt mycket. Åt inte så mycket lunch för var inte så hungrig eftersom jag har kvar min migrän som jag tror börjar gå över lite. Ska till läkaren på lördag och kolla om jag behöver glasögon. Förmodligen så behöver jag det, hade glasögon när jag var liten. Men iallafall sen hade vi sällskapsdjur då det var redovisningar och och vi pratade lite om undulater. Sen var det matte som ändå är rätt chill inte precis som en vanlig lektion, mer arberar i sin egen takt. Som jag tycker är mycket trivsamt.
Imorgon däremot har vi projekt och företagande som inte alls är kul, hoppas det går jävla fort så man slipper lida så länge.
När vi kommer hem ska vi ta en dusch och sen sätta oss under täcket och kolla på tv. Sen kanske man hinner träna lite innan, vill få smalare armar haha !
Ska kolla om älsk vi kan gå ut nu, min huvudvärk börjar bli värre.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0