26 februari 09

Anledningen till att jag inte skrev igår var att vi var ute typ hela dagen. Först åkte vi och handlade lunch på hemköp i stäket. Sen hem igen en sekund eller två. Sen åkte vi till båtklubben där älsk har sin båt. Och kollade till den, hämtade lite dynor och så. Gick runt och kollade lite på alla båtar. Hittade en likadan båt som  jag hade när jag var mindre. Sen åkte vi och storhandlade på coop forum och så. När vi kom hem igen var jag jätte trött pga att vi gick upp vid typ åtta på morgonen. Vi åt middag och kollade lite på efterlyst, sen somnade jag i soffan i älsks knä. Haha !
Hade tänkt träna en gång till men det vart inte av.

Ikväll ska vi dricka lite och ha de trevligt. Får se vad som händer under dagen. Har ont i magen nu och är lite hungrig. Så ska se om älsk vill ta en macka eller något. Får helt enkelt se.

with love snuttan

Kommentarer
Postat av: Hillevi

sv: klart det är du :D

jag saknar tiderna med dig med! vi måste ses snart bajskorv! <33

2009-03-02 @ 22:14:13
URL: http://hillus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0