23 februari 2009

har inte sovit så mycket inatt alls, vaknade vid tre sen tog det några timmar innan jag somnade om. De var några idioter i lägenheten ovanför som spikade och spelade musik. KLOCKAN TRE PÅ NATTEN ! Sen vaknade älsk och jag vid halv åtta och låg kvar i sängen någon timma och pratade och hade mysigt. Sen gick vi upp och åt frukost. Vi bestämde oss för att åka till skäris och kolla glasögonbågar till mig, ta en fika och jag skulle köpa ett par solglasögon. Allt gick jätte bra, hittade ett par skit fina bågar som var betydligt mycket billigare än dom jag kollade på tidigare. Solglasögonen var  billigare än jag hade för mig så dem blev det, hittade ingen bild på dom. Men dom är köpta på new yorker. Köpte en varsin glass och en macka eftersom vi var hungriga. Sen var det en halvtimma kvar tills bussen skulle komma, så vi tog en omväg bara för att få vara i värmen. Men det var helt okej. Åkte gamla segeltorpsvägen istället för genom vårby.
Vi kom nyss hem och ska kolla på Americas funniest home videos nu. Skriver mer ikväll.

with love snuttan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0