20 februari 2009

hej
har inte haft så mycket tid att skriva, har haft tusentals prov. Var hos tandläkaren  i tisdags och lagade en tand. Måndags missade vi tåget till skolan så vi åkte till kista istället och åt lunch och kollade runt lite, handlade ett par jeans leggins. Var på visning på ett hus i viksjö. Igår var bara en normal dag i skolan, matte prov och annars rätt så lugnt. Slutade en timma tidigare så älsk och jag gick in till bro på 50 minuter och åt pizza i kungsängen. Sen åkte vi till älvsjö mässan och gick på ungföretagande och kollade runt lite. Kollade vad alla hade kommit på för idéer och så. Sen åkte vi hem igen och väntade på att få middag, men den kom vid elva på kvällen och då orkade inte jag äta längre så gick och la mig och sov.
Vi hade hundkunskap hela dagen och vi badade och trimmade hundar. Slutade vid halv tolv sen fick vi skjuts in till bro och nu sitter vi här i visättra och tar det lungt. Ska börja möblera om i mitt rum om ett tag också. Vill ha lite ändring.
Nu måste jag gå och kissa. Skriver mer ikväll kanske.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0