12 februari 09

har inte skrivit så mycket på sistonde eftersom det inte funnits så mycket att skriva. Älsk fyllde år häromdagen, grattis babie <33 !
Har bara varit i skolan och så, pluggat lite hemma eftersom det är galet mycket prov och läxförhör nu i 2 veckor. Jätte jobbbigt men ska försöka klara av alla. Imorgon ska Fredrik och jag åka hem till mig och sova där eftersom vi ska och fira min kusin mikaela på lördag som har fyllt 18. Sen ska vi åka tillbaka till älsk och fira honom igen på söndagen. Det är jävla massa fira folk nu. Fan kommer ju bli fet av all jävla tårta som man bara äter för att vara snäll och inte verka otacksam. Föredrar faktiskt glass, som jag för övrigt inte tål pga att jag är laktosintolerant. Men det hindrar inte mig från att få njuta av glass någon gång ibland.
Har haft microbiologi och genetik nyss och för en gång skull förstår jag lite, det är en rätt invecklad kurs där man ska tänka till ordentligt för att fatta.
Länktar tills den 21, för det första ska jag till optikern och sen firar jag och gos 1 år och 3 månader <33
Nu ska jag gå mot bussen, hade tänkt röka innan den kommer.
with love snuttan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0