Trött och jätte stressad.

Idag har jag vaknat på hel fel sida, dagen började med massa stress och jag gick stressa upp och klä på mig och mata hunden i en fart. Sen när vi ska gå så hittar jag inte kopplet så det vart ännu stressigare. Det går typ inte att hitta ett skit i Fredriks stökiga och trånga rum. Suck .. Men vi hann iallafall, fick springa en hel del mellan bussar och tågen även fast vi hann med rätt tåg. Just nu så sitter jag på djursjukvårdslektion och har ingen som hellst lust att lyssna för jag är aldelles för trött för att orka hänga med. Det är sjukt mycket att göra nu i slutet av terminen, massa arbeten ska in och jag hinner faktiskt inte göra det när jag kommer hem på kvällen för då ska vi äta sen går jag och lägger mig. Går upp halv fem på morgonen för att hinna allt. Faan va jobbigt !
Jaja nu ska jag väl försöka hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0