Supa skallen av sig



Alltså förlåt men jag förstår mig inte på sånna som super ner sig så fort der är något speciellt, typ som idag. Kan man inte bara dricka lagom mycket? ibland undrar man om folk dricker för att bli fulla eller för att det är gott.. vet att majoritetens ungdomar dricker för att bli fulla. Okej 13-16 åringar dom har inte lärt sig riktigt än och inte vuxit upp tillräckligt för att inse att det finns annat roligt att ägna sig åt. Men förstår mig inte på folk som är äldre än det som dricker sig äckligt fulla, jag har bara lust och säga väx upp och skaffa er ett värdigt liv, skäms nästan för att läsa eller höra hur häftigt och roligt det är att ni varit fulla och hur jobbigt det är att det råkade bli en helg utan sprit och att det bara är så tråkigt att vara nykter. Säger absolut inte att folk ska sluta dricka, men kanske tänka efter varför man dricker och för vilken anledning. Drick med motta gott folk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA DU AHR HELT RÄTT VARFÖR SKA MÄNNISKOR SUPA SIG FULLA NÄR DET FINNS SÅ MYCKET ANNAT MAN KAN GÖRA, VISST MAN KAN DRICKA MED MÅTTA :)

2010-01-01 @ 00:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0