SOMMAR !

Att åka och handla tog verkligen på min lilla energi jag har kvar, tog två alvedon innan jag åkte men vad hjälpte det? Jag har nog aldrig nyst så mycket innan som jag gjort idag. Varje kvart typ, fast jag gillar att nysa. Det är skönt haha. Fredrik sitter och tjatar om att han är hungrig så ska börja laga mat snart, måste bara vila ut lite haha. Var ute på promenad med Mixa också, hon är så jobbig att gå med, hon gör inget ute och sen drar hon som en dåre. Kissar på balkongen gör hon men inte ute, det är för läskigt tycker hon. Länktar tills snön försvinner, det blir lättare då. Önskar man bodde i en villa med tomt så hade det varit betydligt lättare. Rumsrenheten var svårare än jag trodde. Ge mig en "problem hund" och jag fixar det utan problem men rumsrenhet var apsvårt haha. Vill verkligen ha sommar nu, konstigt nog. Är så otroligt rädd för getingar så vågar knappt gå ut men har övervunnit det och älskar att vara ute nu. Nu är det Fredrik som är rädd för getingar istället medans jag tar det rätt lugnt. Lustigt. Nä nu måste jag laga mat innan han tjatar ihäl sig..


trött och sjuk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0