sjukling

god morgon!
jag är sjuk, antagligen Fredrik som har smittat mig. Ont i halsen, huvudet och snuvig sen är jag yr i huvudet också. Men vad gör det, jag ska snart äta frukost, skinkmacka? nja vet inte, det hade ju varit gott men det är så lite skinka kvar. Får väl be mamma köpa en liten skinka när hon ska handla idag. Ska nog hoppa in i duschen efter att jag har ätit och se om man känner sig lite frächare efter det. Mixa har sovit nästan hela natten och har bara kissat inatt. Otroligt skönt faktiskt. Hon låg och mös i sängen när jag vaknade och nu sitter hon och äter frukost. Ska nog inte göra så mycket kanske titta på film och  ta det lugnt. Städa hyllorna i mitt rum ska jag iallafall göra, det är så otroligt rörigt. Nu måste jag äta. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0