Lillskruttan då ..

hej!
nu har vi varit hemma hos Fredrik ett tag och vi har städat i ordning i hans rum för det var så otroligt stökigt så det går inte ens att förklara. Vi har varit i skäris idag och det var jätte mycket folk där eftersom lönen har kommit för nästan alla. Vi var där för att kolla om det fanns en gran att köpa, men det fanns ingen som föll min mamma i smaken så vi åt lunch och gick runt lite innan vi åkte för att hämta Mixa på barky. På vägen hem så passade vi på att träna kontakt och hon är så otroligt duktig och förstår precis vad hon ska göra. Hon är jätte duktig på att koncentrera sig på mig och det hon ska göra när det är mycket folk runt omkring och hon är så duktig med att åka tåg och sånt, hon ligger och sover eller så sitter hon och tittar ut. Gullungen då. Hon har inte kissat inne något hemma idag och en gång här för inte alls så längesen, vet inte hur det gick på barky men hemma sköter hon sig iallafall, gick ut med henne idag och hon kissade direkt när hon kom ut vilket jag tycker visar på att hon har hållt sig lite och väntat tills vi skulle ut. Det är dock tomt utan Gunsi och det tycker både jag, Fredrik och Mixa. Mixa letar lite efter Gunsi och undrar vart hon är. Nu ska vi gå och lägga oss för vi alla är trötta, Mix har redan gått och lagt sig och som omväxling så har vi satt på the locals (en skräckfilm) att somna till eller jag kommer iallafall somna till den kan jag ju lugnt säga. God natt !


Mixa 8 veckor gammal, lillskruttan..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Nyfiken som jag är så måste jag bara fråga vad barky är för nått? (a)

2010-01-08 @ 17:03:14
URL: http://www.123minsida.se/tikaani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0