God jul !

Nu är julen nästan slut, eller ja julafton iallafall. Igår så firade vi julen tillsammans med fredriks familj. På morgonen vaknade vi sjukt tidigt av en pigg Mixa som tyckte det var dags att vakna. Så vi låg och pratade ett tag och vaknade till lite innan vi drog oss ut på en liten promenad med Mixa som lekte glatt i snön. När vi kom in så lekte vi lite med Mixa ett tag innan vi gick upp och åt julfrukost med julskinka och risgrynsgröt. Gott ! eller jag föredrar julskinkemacka :) När vi ätit satte jag och älsk oss vid datorn och glodde runt lite, vi hann inte kolla så mycket innan det knackade på dörren och Fredriks pappa kom in och frågade om vi ville följa med och hämta julklappar hos deras farmor och det gjorde vi. När vi kom tillbaka så var det en timma kvar tills kalle anka och vi satte oss åter vid datorn och kollade runt på facebook lite. Kalle kom och vi tittade på det under en filt i soffan och hade det jätte mysigt. Maten serverades och jag åt mig otroligt mätt vilket inte förvånar mig för så blir det varje år. Sen var vi ut på promenad med Mixa igen. När vi kom in så kom "tomten" och paketen delades ut. Jag och älsk fick en varsin tröja, vantar, en digitalkamera, massa filmer bland annat twiligt och stieg larson filmerna som kommit ut och mycket mer saker. Lite bilder på sakerna kommer ut senare. Idag har vi varit på julmiddag hos mormor och morfar. Vi har suttit och småpratat och haft det trevligt. Just nu mår jag lite små dåligt och mår illa så får se hur det går med det. Ska nog gå och vila nu så det försvinner, vill absolut inte bli sjuk nu ..
Hoppas ni haft en trevlig jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0