Galenskaper !



Första mötet med Mixa, redan då var hon en liten kelgris.

Just nu ligger jag och tittar på Mixa och funderar hur hon orkar hålla igång och leka i flera timmar. Hon har lekt med en kartong, en repleksak, en flaska och med sin pläd + med ett hundkex. Och allt detta har hon hållt på med sen vi kom hem klockan 18.00 .. galenskaper !
Jag är jätte trött eftersom man ska upp så galet tidigt varje morgon, men imorgon blir det senare eftersom vi ska åka direkt till skolan och vi får dessutom skjuts ! Wihoo !
Imorgon bär det av hem till mamma vilket kommer bli otroligt skönt, när jag kommer hem ska jag ta en dusch, träna lite med Mixa, äta middag och sen sova !
På lördag är det stora stockholm som gäller och titta på allt roligt som händer där. Handla lite saker och så. Sen direkt därifrån ska vi älsk och jag åka till min mormor och morfar för att fira min morfar som fyllt 80 år. Där blir det smörgårtårta och träffa min släkt så det blir roligt. Nu ska jag ta hjälpa Mixa att få ut flaskan som hon lyckats putta under sängen för 20e gången nu och sen blir det middag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0