En mysig fleecetröja i vinterkylan

Mindre än en vecka kvar till jul, sjukt. Idag ska jag hämta min fleece tröja jag beställde på hundmässan, bild på tröjan kommer senare. Just nu håller jag på att göra mig iordning innan vi ska åka. Hundarna ska ut på promenad innan vi åker. Frågan är då om bussarna går, annars blir det en promenad dit. Vi får väl se, älsk lär inte bli särskillt glad om vi måste gå dit haha. Imorgon ska jag tydligen på dop? vilket ingen sagt ett ord om till mig och älsk. Lite små panik eftersom jag faktiskt inte har några kläder. Kan man ha svarta kläder på ett dop? för jag har tyvärr ingenting annat. Men får se vad jag kan komma på. Nu måste vi börja röra på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0