Energiknippe till hund



Fredrik är en riktig grinolle idag och skäller på mig för allt jag gör. Ska iallafall äta glass snart men var tvungen att ställa tillbaka den i frysen pga att den blivit för smält för att kunna äta. Har laddat upp lite bilder som jag lovat och en video som jag ska försöka få in här, är inte särkillt teknisk av mig. Men ska nog fixa det. Idag tänker jag inte göra någon större kraftansträngning eftersom Fredrik smittat mig med sin förkylning och jag har ännu inte kommit upp ur sängen mer än att ta ut Mixa på balkongen. Har lekt med henne här från sängen i en timma för att se om hon skulle bli lite trött så hon sover medans vi skulle titta på film men nej hon är fortfarande lika pigg så hon leker med sig själv just nu. Ska gå på lång promenad senare men måste piggna till lite först och tänkte äta lunch också. Älsk behöver såklart inte följa med på promenaden senare eftersom han redan gått en promenad med henne idag. Ska nog gå och lyssna på lite musik och vara lite själv. Vi har beställt tid för vaccinering nu och det blev den 11 januari. Samtliga vaccinationer som ska göras blir det, skönt. Nu har jag beställt min efterlänktade kalender, bild på den kommer senare. Har iallafall bilder på Gunsi och Mixa i den, och ulla också såklart :). Nu börjar jag bli hungrig så ska sätta mig och titta på Harry potter och halvblods prinsen, äta glass och vila ut. Shingeling !



Mixa 3 månader gammal, vackra lilla sak!



Hyllan är mycket skönare att sova i än bädden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0