Nytt år, nya möjligheter !

Jag har en känsla att 2010 kommer bli ett bra år med mycket nytt att lära sig. Sista året i skolan innan man slängs ut i livet och stå helt på egna ben. Tjäna egna pengar och börja ordna mer med räkningar än vad jag redan gör. Mycket hund kommer det helt klart bli, Mixa ska tränas och vi ska gå olika kurser med både mig och Fredrik. Händer lite mer saker som jag inte kommer berätta om än men det kommer det också snart. Måste börja se till att skaffa mig ett jobb, och jag vill såklart jobba på hunddagis .. helst barky :) helt klart !
Jag ska även försöka ta körkort och se om man kan hitta en billig bil, om fredrik också har jobb såklart så vi klarar av ekonomin utan problem. Men körkort är ju såklart första steget. Kolla eget boende med älsk och så, någonstans halvt på landet helst haha. Vet inte riktigt vad älsk vill jobba med, det har han inte sagt så mycket om så ska nog fråga om vad han har tänkt sig göra. Nu ska jag faktiskt ta och titta på min film jag pratat om i varenda inlägg, haha. Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0