21 december

hejhej.
Sitter och tittar på sista avsnittet av färjan och andas ut efter att ha haltat till barky och lämnat lilla Gunilla, usch va tråkigt det är att lämna tillbaka henne, det blir så tomt utan henne. Hoppas att jag kan ha henne snart igen :). I övrigt så har det städats idag och har dammat hela lägenheten. Varit ute på prommis med Mixa som absolut inte kan gå fint i koppel, hon försöker släpa mig fram och jag försöker träna det så gott det går men hon är inte särskillt lättlärd. Just nu ligger hon och fladdrar runt efter en söndertuggat studsboll, lättroad. Eftersom det är så svårt att springa ut och kissa Mixa när man bor högt upp i en lägenhet så har vi kommit på idén att kissa henne på balkongen nu när det ändå är snö ute, annars lär hon sig aldrig att bli rumsren. Hon har börjat kissa i sin bädd vilket inte alls är bra, usch va jobbigt. Nu ska jag ge Mixa mat och bänka mig för CSI som kommer snart. Kommer en bra film ikväll, eller om den redan har börjat på en annan kanal, vad vet jag. Typisk min otur isåntfall. Ha det bra i julstöket !
ciao..

Älsk och jag firar förövrigt 2 år och 1 månad tillsammans. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

meh sophie låter som en riktigt trevlig dag hälsa Mixa :)

2009-12-22 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0